Szkolenie dla Stowarzyszenia Czas Przestrzeń Tożsamość
W 2011 roku zorganizowaliśmy kompleksowe, dwudniowe szkolenie z zakresu marketingu sportowego na zlecenie Stowarzyszenia Czas Przestrzeń Tożsamość w ramach projektu Regionalny Inkubator Ekonomii Społecznej. Szkolenie odbyło się w siedzibie RIES w Policach.

Klient: Stowarzyszenie Czas Przestrzeń Tożsamość
Okres: grudzień 2011
Zakres tematyczny szkolenia:
- budowanie wizerunku imprezy lub organizacji sportowej;
- skuteczna współpraca z mediami i patronaty medialne;
- profesjonalne przygotowanie materiałów BTL i ATL;
- zarządzanie zespołem organizacyjnym;
- źródła finansowania i zarządzanie budżetem projektu sportowego;
- zarządzanie jakością i ryzykiem;
- wprowadzenie do sponsoringu sportowego;
- polityka sponsoringowa i zasady konstruowania oferty sponsorskiej;
- negocjacje i budowanie trwałych relacji ze sponsorami;
- prawna definicja imprezy sportowej i rekreacyjnej;
- pojęcie imprezy masowej w rozumieniu Ustawy z dn. 22 sierpnia 1997r. o bezpieczeństwie imprez masowych;
- organizacja imprez w oparciu o ustawę Prawo o Ruchu Drogowym oraz Kodeks Postępowania Administracyjnego.