Reebok Zigtech Challenge

Reebok Zigtech Challenge był pierwszym w Polsce miejskim biegiem z przeszkodami (obstacle running). Impreza była elementem kampanii promocyjnej linii obuwia i odzieży Reebok Zigtech.

Klient: Reebok

Data imprezy: 17.09.2011

Zakres odpowiedzialności Sport Evolution:

  • koncepcja i regulamin zawodów;
  • organizacja techniczna i kontakty z podwykonawcami;
  • logistyka i uzyskanie niezbędnych pozwoleń administracyjnych;
  • kompleksowa organizacja zawodów;
  • przygotowanie i obsługa strony internetowej www.zigtechchallenge.pl;
  • przygotowanie key visualu projektu i produkcja materiałów reklamowych;
  • przyjmowanie zgłoszeń i bieżąca obsługa zawodników;
  • planowanie i realizacja kampanii reklamowej w mediach (TV, internet, prasa, radio, outdoor);
  • media relations, w tym patronaty medialne i dystrybucja komunikatów prasowych;
  • zaproszenie na bieg grupy 20 celebrytów.

Rezultaty współpracy:

  • szeroki zasięg medialny - relacje z imprezy w takich mediach, jak: TVP 1 (główne wydanie wiadomości), TVP 2, TVP Info, TVP Sport, Polsat Sport, Eska TV, Superstacja, Radio Eska, Super Express, Życie Warszawy, Bieganie.pl, WP.pl, Onet.pl;
  • 5 mln widowni telewizyjnej materiałów poświęconych imprezie;
  • ponad 808 000 PLN ekwiwalentu reklamowego publikacji medialnych;
  • ponad 100 000 unikalnych użytkowników strony www.zigtechchallenge.pl (w ciągu miesiąca);
  • 9 mln użytkowników w zasięgu kampanii reklamowej w Onet.pl;
  • kampanie reklamowe i materiały PR we wszystkich najważniejszych portalach biegowych;
  • szeroka kampania outdoorowa w Warszawie (metro, billboardy, wielki format, mobile);
  • 100% publikacji pozytywnych i neutralnych, pomimo wyłaczenia z ruchu kilku ulic w ścisłym centrum Warszawy;
  • udział w imprezie szerokiej grupy znanych osób.

Strona internetowa: www.zigtechchallenge.pl

Oficjalny reportaż z Reebok Zigtech Challenge:
Relacja w TVP Sport: