Reebok Zigtech Challenge
Reebok Zigtech Challenge był pierwszym w Polsce miejskim biegiem z przeszkodami (obstacle running). Impreza była elementem kampanii promocyjnej linii obuwia i odzieży Reebok Zigtech.

Paulina Sykut i Polsat Sport podczas eventu

Pierwsza przeszkoda - wraki samochodów

Branding Reebok Zigtech na samochodach

Najtrudniejsza przeszkoda - góra opon

Anna Jakubczak i Łukasz Grass na górze opon

Jedną z przeszkód było nieprzyjemne rusztowanie

Na trasie ustawiony został także stary autobus

Pokaz freestyle running

Pokaz freestyle running

Przed startem serii VIP

Ambasadorki Reebok wśród VIP-ów

Swoich sił próbowali także politycy

Stoisko promocyjne Reebok Zigtech

Dekoracja zwycięzców

Strona internetowa imprezy

Kampania na mobilach

Kampania na mobilach

Reklama wielkoformatowa przy Metrze Politechnika

Kampania na stronie głównej Onet.pl

Billboard reklamowy na Wirtualnej Polsce

Artykuł w portalu Bieganie.pl

Relacja z magazynie Runner's World






















Klient: Reebok
Data imprezy: 17.09.2011
Zakres odpowiedzialności Sport Evolution:
- koncepcja i regulamin zawodów;
- organizacja techniczna i kontakty z podwykonawcami;
- logistyka i uzyskanie niezbędnych pozwoleń administracyjnych;
- kompleksowa organizacja zawodów;
- przygotowanie i obsługa strony internetowej www.zigtechchallenge.pl;
- przygotowanie key visualu projektu i produkcja materiałów reklamowych;
- przyjmowanie zgłoszeń i bieżąca obsługa zawodników;
- planowanie i realizacja kampanii reklamowej w mediach (TV, internet, prasa, radio, outdoor);
- media relations, w tym patronaty medialne i dystrybucja komunikatów prasowych;
- zaproszenie na bieg grupy 20 celebrytów.
Rezultaty współpracy:
- szeroki zasięg medialny - relacje z imprezy w takich mediach, jak: TVP 1 (główne wydanie wiadomości), TVP 2, TVP Info, TVP Sport, Polsat Sport, Eska TV, Superstacja, Radio Eska, Super Express, Życie Warszawy, Bieganie.pl, WP.pl, Onet.pl;
- 5 mln widowni telewizyjnej materiałów poświęconych imprezie;
- ponad 808 000 PLN ekwiwalentu reklamowego publikacji medialnych;
- ponad 100 000 unikalnych użytkowników strony www.zigtechchallenge.pl (w ciągu miesiąca);
- 9 mln użytkowników w zasięgu kampanii reklamowej w Onet.pl;
- kampanie reklamowe i materiały PR we wszystkich najważniejszych portalach biegowych;
- szeroka kampania outdoorowa w Warszawie (metro, billboardy, wielki format, mobile);
- 100% publikacji pozytywnych i neutralnych, pomimo wyłaczenia z ruchu kilku ulic w ścisłym centrum Warszawy;
- udział w imprezie szerokiej grupy znanych osób.