Reebok - stała obsługa marketingowa

Agencja Sport Evolution odpowiada za marketing i działania PR produktów z kategorii running/training marki Reebok, należącej obecnie do adidas Group - jednego z dwóch największych graczy na rynku sprzętu sportowego na świecie.

Klient: adidas Group / Reebok

Okres współpracy: 2010 - 2013

Zakres odpowiedzialności Sport Evolution:

  • zakup mediów i realizacja kampanii reklamowych;
  • działania prosprzedażowe (sprzedaż eventowa, sprzedaż online);
  • planowanie koncepcyjne i realizacja projektów własnych marki;
  • negocjacje i realizacja umów z ambasadorami marki;
  • seeding produktów w mediach oraz wśród celebrytów;
  • sponsoring eventów;
  • organizacja konkursów w mediach;
  • media i public relations, w tym: testy produktowe, press releases, publikacje PR;
  • zaplanowanie i realizacja działań w ramach budżetu rocznego;
  • konsulting, doradztwo.

Rezultaty współpracy:

  • znaczny wzrost obecności marki i jej produktów w mediach branżowych;
  • kilkadziesiąt recenzji produktowych;
  • obecność reklamowa i PR w najważniejszych portalach i magazynach biegowych;
  • pozyskanie znakomitych ambasadorów/ekspertów biegowych marki Reebok: Lidii Chojeckiej, Tomasza Brzózki, Anny Jakubczak, Anieli Nikiel, Zbigniewa Nadolskiego i Pawła Czapiewskiego;
  • realizacja nowatorskich projektów: Reebok City Gym, miejskie treningi funkcjonalne Reebok, akcja "Kobiecym krokiem do Hamburga";
  • sponsoring takich eventów, jak: Bieg Na Szczyt Rondo 1, Herbalife Triathlon Gdynia 2013, Beko Ełk Triathlon 2012 i wiele innych;
  • stworzenie Mobilnego Sklepu Reebok - obecność na kilkudziesięciu imprezach masowych;
  • organizacja innowacyjnego eventu Reebok Zigtech Challenge.
Product placement Reebok w serii filmików o bieganiu po schodach