Reebok - stała obsługa marketingowa
Agencja Sport Evolution odpowiada za marketing i działania PR produktów z kategorii running/training marki Reebok, należącej obecnie do adidas Group - jednego z dwóch największych graczy na rynku sprzętu sportowego na świecie.

Lidia Chojecka - ekspertka biegowa Reebok - 2013 rok

Sponsoring Biegu Na Szczyt Rondo 1

Trening funkcjonalny Reebok - 2012 rok

Sponsoring Herbalife Triathlon Gdynia 2013 - Robert Rozmus w butach Reebok One Series

Screen z filmu instruktażowego Reebok o bieganiu po schodach

Reebok Zigtech Challenge

Akcja "Biegiem Przez Świat" - eksperci Reebok przekazują darowiznę

Lidia Chojecka na stoisku Reebok podczas Herbalife Triathlon Gdynia 2013

Dział Reebok w portalu Bieganie.pl

Kampania Reebok w serwisie GoldenLine.pl

Mobilna reklama Reebok One Series podczas triathlonu w Gdyni

Trening funkcjonalny Reebok

Trening funkcjonalny Reebok

Trening funkcjonalny Reebok

Trening Reebok City Gym w Krakowie

Trening Reebok City Gym w Warszawie

Eksperci biegowi Reebok - 2011 rok

Mobilny sklep biegowy Reebok

Ambasadorzy marki w sklepie mobilnym

Laureatki konkursu "Kobiecym krokiem do Hamburga"

Konkurs Reebok Sublite w portalu Facebook

Advertorial Reebok w Runner's World

Recenzja produktu w portalu AkademiaTriathlonu.pl

Publikacja notki prasowej

Publikacja o projekcie Reebok City Gym

Trening biegowy z Lidią Chojecką dla sprzedawców Reebok

Tomasz Brzózka (ekspert Reebok) podczas szkolenia dla sprzedawców



























Klient: adidas Group / Reebok
Okres współpracy: 2010 - 2013
Zakres odpowiedzialności Sport Evolution:
- zakup mediów i realizacja kampanii reklamowych;
- działania prosprzedażowe (sprzedaż eventowa, sprzedaż online);
- planowanie koncepcyjne i realizacja projektów własnych marki;
- negocjacje i realizacja umów z ambasadorami marki;
- seeding produktów w mediach oraz wśród celebrytów;
- sponsoring eventów;
- organizacja konkursów w mediach;
- media i public relations, w tym: testy produktowe, press releases, publikacje PR;
- zaplanowanie i realizacja działań w ramach budżetu rocznego;
- konsulting, doradztwo.
Rezultaty współpracy:
- znaczny wzrost obecności marki i jej produktów w mediach branżowych;
- kilkadziesiąt recenzji produktowych;
- obecność reklamowa i PR w najważniejszych portalach i magazynach biegowych;
- pozyskanie znakomitych ambasadorów/ekspertów biegowych marki Reebok: Lidii Chojeckiej, Tomasza Brzózki, Anny Jakubczak, Anieli Nikiel, Zbigniewa Nadolskiego i Pawła Czapiewskiego;
- realizacja nowatorskich projektów: Reebok City Gym, miejskie treningi funkcjonalne Reebok, akcja "Kobiecym krokiem do Hamburga";
- sponsoring takich eventów, jak: Bieg Na Szczyt Rondo 1, Herbalife Triathlon Gdynia 2013, Beko Ełk Triathlon 2012 i wiele innych;
- stworzenie Mobilnego Sklepu Reebok - obecność na kilkudziesięciu imprezach masowych;
- organizacja innowacyjnego eventu Reebok Zigtech Challenge.