Port Kibica EURO 2012

EURO 2012 rozgrzewało kibiców nie tylko w miastach-gospodarzach, ale i w całej Polsce. W Łodzi fani futbolu mogli wspólnie przeżywać piłkarskie emocje w CH Port Łódź, gdzie zorganizowaliśmy specjalną strefę kibica.

Klient: Inter IKEA Center Group (CH Port Łódź)

Okres współpracy: EURO 2012

Zakres odpowiedzialności Sport Evolution:

  • zakup licencji UEFA na publiczne odtwarzanie (Public Screening);
  • konsulting w zakresie przestrzegania oficjalnych regulacji UEFA dot. publicznego odtwarzania meczów EURO 2012;
  • zapewnienie sygnału telewizyjnego TVP;
  • zapewnienie ściany diodowej i telewizorów plazmowych;
  • obsługa techniczna transmisji;
  • wsparcie działań promocyjnych strefy kibica;
  • zaplanowanie przestrzenne i koncepcyjne strefy kibica;
  • zakontraktowanie spikera/animatora;
  • zaplanowanie i realizacja konkursów i animacji dla kibiców;
  • zakup i produkcja gadżetów kibicowskich;
  • produkcja materiałów brandingowych (flagi, bannery, proporce, inne).

Rezultaty współpracy:

  • średnio 3000 kibiców na meczach Polaków i podczas meczu finałowego;
  • kilkanaście fotorelacji w mediach o zasięgu regionalnym i w internecie;
  • zatrudnienie Ireneusza Bieleninika jako spikera/animatora strefy kibica;
  • wynajem i animacja autobusu londyńskiego w celu promocji strefy kibica w Łodzi;
  • sprawna i zgodna z wytycznymi UEFA organizacja publicznych transmisji meczów.