Port Kibica EURO 2012
EURO 2012 rozgrzewało kibiców nie tylko w miastach-gospodarzach, ale i w całej Polsce. W Łodzi fani futbolu mogli wspólnie przeżywać piłkarskie emocje w CH Port Łódź, gdzie zorganizowaliśmy specjalną strefę kibica.

Autobus londyński promujący Port Kibica

Biało-czerwoni kibice wyruszają na ulice Łodzi

Strefa kibica zlokalizowana została na patio CH Port Łódź

Biało-czerwonych dopingowało średnio 3000 osób

Doping kibiców

Kibice podczas meczu w CH Port Łódź

Transmisja na żywo z meczu otwarcia

Ireneusz Bieleninik - animator strefy kibica

Elementy promujące strefe kibica na terenie centrum handlowego

Na ulicach Łodzi o Porcie Kibica było głośno - dosłownie!

Szkoda, że biało-czerwoni rozegrali na turnieju tylko trzy mecze...











Klient: Inter IKEA Center Group (CH Port Łódź)
Okres współpracy: EURO 2012
Zakres odpowiedzialności Sport Evolution:
- zakup licencji UEFA na publiczne odtwarzanie (Public Screening);
- konsulting w zakresie przestrzegania oficjalnych regulacji UEFA dot. publicznego odtwarzania meczów EURO 2012;
- zapewnienie sygnału telewizyjnego TVP;
- zapewnienie ściany diodowej i telewizorów plazmowych;
- obsługa techniczna transmisji;
- wsparcie działań promocyjnych strefy kibica;
- zaplanowanie przestrzenne i koncepcyjne strefy kibica;
- zakontraktowanie spikera/animatora;
- zaplanowanie i realizacja konkursów i animacji dla kibiców;
- zakup i produkcja gadżetów kibicowskich;
- produkcja materiałów brandingowych (flagi, bannery, proporce, inne).
Rezultaty współpracy:
- średnio 3000 kibiców na meczach Polaków i podczas meczu finałowego;
- kilkanaście fotorelacji w mediach o zasięgu regionalnym i w internecie;
- zatrudnienie Ireneusza Bieleninika jako spikera/animatora strefy kibica;
- wynajem i animacja autobusu londyńskiego w celu promocji strefy kibica w Łodzi;
- sprawna i zgodna z wytycznymi UEFA organizacja publicznych transmisji meczów.