PKO Półmaraton Sopot
Razem z PKO Bankiem Polskim i miastem Sopot, zorganizowaliśmy pierwszą edycję PKO Półmaratonu Sopot. Impreza odbyła się 2 maja 2015 roku.

Pamiątkowy medal z pierwszej edycji imprezy

Prezydent Sopotu, Jacek Karnowski, na konferencji prasowej biegu

Start 1. PKO Półmaratonu Sopot

Tłumy biegacze na sopockich ulicach

Trasa biegła nad samym morzem

Malownicza i szybka trasa to jeden z największych atutów imprezy

Morskie powietrze sprzyja biegaczom...

...podobnie jak głośny doping na trasie

O nawodnienie biegaczy zadbała marka ALE - Active Life Energy

Zawodnicy z Kenii na trasie półmaratonu

Zwycięzca 1. PKO Półmaratonu Sopot na mecie

Najlepszy z Polaków, Mariusz Giżyński, walczy na ostatnich metrach

Start i meta biegu zlokalizowane zostały przy ERGO Arenie

Gościem specjalnym imprezy była Anna Rogowska...

...i Maciej Kurzajewski

1. PKO Półmaraton Sopot przyciągnął sporą grupę dziennikarzy

Niezastąpione wolontariuszki - dziękujemy za pomoc! :)

















Klient: projekt realizowany w porozumieniu z Gminą Miasta Sopot oraz MOSiR Sopot
Okres: 2015
Zakres obowiązków Sport Evolution:
- planowanie koncepcyjne i kosztorysowanie;
- sponsoring, w tym obsługa sponsora tytularnego - PKO Bank Polski;
- kompleksowa organizacja zawodów, w tym pozwolenia administracyjne;
- kontraktowanie zawodników zagranicznych;
- kompleksowa obsługa uczestników imprezy;
- planowanie i realizacja działań reklamowych i promocyjnych;
- patronaty medialne, media relations, PR;
- obsługa oficjalnej strony internetowej i profilu Facebook zawodów;
- inne.
Rezultaty współpracy:
- satysfakcjonująca frekwencja w 1. edycji zawodów (ponad 1000 osób) po zaledwie kilku tygodniach od ogłoszenia imprezy;
- pozyskanie patronów medialnych: TVP Sport, BiegiMasowe.pl, MaratonyPolskie.pl, Magazyn Bieganie, Dziennik Bałtycki, Radio Gdańsk, Trójmiasto.pl, Magazyn Together;
- pozyskanie partnerów - Nata Aqua oraz ALE - Active Life Energy;
- opracowanie bardzo chwalonej przez uczestników, szybkiej i malowniczej trasy biegu;
- wysoki poziom sportowy półmaratonu - czas zwycięzcy: 1:02:49;
- 1,04 mln złotych netto wartości ekwiwalentu reklamowego publikacji medialnych o pierwszej edycji imprezy, w tym prawie 0,75 mln zł netto wartości publikacji z logo PKO BP;
- 334 publikacje w mediach o 1. PKO Półmaratonie Sopot, w tym aż 44 materiały TV;
- 3,5 mln skumulowanej widowni materiałów telewizyjnych poświęconych 1. PKO Półmaratonowi Sopot.