Obsługa marketingowa marki ALE
W okresie luty 2014 - sierpień 2015 pomagaliśmy wprowadzić na rynek i zbudować rozpoznawalność nowej marki suplementów suplementów dla sportowców, ALE - Active Life Energy. To pierwszy krajowy producent najwyższej jakości odżywek sportowych.

Karolina Jarzyńska - ambasadorka marki ALE

Karolina Jarzyńska w magazynie "Biegajmy razem" w TVP1

Całostronicowy wywiad z Karoliną Jarzyńską w Gazecie Wyborczej

Artykuł o marce ALE w magazynie Runner's World

Degustacja napoju ALE Race podczas targów

Dr Jakub Czaja, ekspert marki ALE, podczas launchu produktu na maratonie w Łodzi

"Making of" sesji zdjęciowej z udziałem Karoliny Jarzyńskiej

Henryk Szost, rekordzista Polski w maratonie, na stoisku marki ALE

Punkt kibicowania ALE podczas maratonu w Łodzi

Banner reklamowy i artykuł sponsorowany w portalu AkademiaTriathlonu.pl

Recenzja produktów ALE w portalu BikeWorld.pl

Test suplementów ALE w portalu KobietkiBiegaja.pl

Publikacja PR w Magazynie Bieganie

Konkurs ALE na profilu zawodowej grupy kolarskiej ActiveJet Team

Spotkanie z Karoliną Jarzyńską w sklepie Fast Foot

Wywiad z Karoliną Jarzyńską

Screen z wywiadu z Karoliną Jarzyńską - Gazeta.tv

Publikacja o ALE na profilu blogera na Instagramie

Konkurs Oktoberbieg z udziałem ALE

Promo wywiadu z Karoliną Jarzyńską - Przegląd Sportowy

Publikacja PR w magazynie Men's Health

Publikacja PR o nowym izotoniku ALE - Runner's World

Publikacja po seedingu blogerskim suplementów ALE

Sampling izotoniku ALE Race podczas PKO Półmaratonu Sopot

Sampling żeli energetycznych ALE podczas zawodów triathlonowych

























Klient: ALE sp. z o.o.
Okres współpracy: 02.2014 - 08.2015
Zakres odpowiedzialności Sport Evolution:
- konsulting i doradztwo strategiczne;
- zaplanowanie i skosztorysowanie działań związanych z launchem nowej marki;
- działania public i media relations kierowane do grupy docelowej marki, w tym: press releases, social media;
- pomoc w prowadzeniu profilu Facebook marki oraz oficjalnej strony internetowej;
- obsługa pozyskanych ambasadorów marki;
- promocja i sprzedaż produktów ALE podczas targów sportowych;
- działania eventowe, sponsoringi.
Rezultaty współpracy:
- udany launch marki podczas Łódź Maratonu Dbam o Zdrowie 2014;
- szybka budowa rozpoznawalności marki w założonej grupie docelowej;
- ok. 700 publikacji związanych z ALE w mediach branżowych, blogosferze i social media w okresie współpracy;
- ok. 200 publikacji o charakterze czysto produktowym;
- publikacje związane z ALE w takich mediach, jak: Gazeta Wyborcza, TVP 1, Przegląd Sportowy, Sport.pl, najważniejsze portale biegowe, Runner's World, Magazyn Bieganie;
- obecność na wybranych targach sportowych - dotarcie do ok. 60-70 tyś. osób aktywnych;
- dołączenie do programu WOŚP "Policz się z cukrzycą";
- sponsoringi wybranych imprez, w tym m.in. Maratonu Warszawskiego i PKO Półmaratonu Sopot;
- pośrednictwo w zakupie reklam - m.in. Men's Health, Women's Health, Runner's World, AkademiaTriathlonu.pl.