Herbalife - wsparcie sponsoringu Herbalife Triathlon Gdynia 2013
Herbalife Triathlon to kluczowy projekt sponsoringowy Herbalife w Polsce. W 2013 roku firma postanowiła wesprzeć swoje zaangażowanie w projekt prostymi działaniami na profilu Facebook zawodów.
Klient: Herbalife
Okres: lipiec/sierpień 2013
Zakres obowiązków Sport Evolution:
- zaplanowanie i skosztorysowanie działań w ramach ograniczonego budżetu;
- redagowanie i planowanie publikacji postów promocyjnych Herbalife;
- opracowanie regulaminu i przygotowanie aplikacji konkursowej;
- realizacja konkursu w portalu Facebook.
Rezultaty:
- realizacja konkursu z wykorzystaniem aplikacji Facebook - "Wytypuj czasy ambasadorów Herbalife Triathlon Gdynia 2013";
- publikacja cyklu 9 postów promocyjnych "Herbalife - czy wiesz, że...";
- realizacja kilkutygodniowej akcji "Środy z dietetykiem Herbalife";
- 90 000 wyświetleń postów promocyjnych;
- prawie 400 "lajków" postów promocyjnych.