Herbalife Triathlon
Herbalife Triathlon to największa impreza triathlonowa w Europie Środkowo-Wschodniej. Event przyczynił się do ogromnego wzrostu zainteresowania triathlonem w Polsce. Tradycyjnie przez lata odbywał się w Suszu, skąd w 2013 roku został przeniesiony do Gdyni.

Andreas Raelert, rekordzista świata na dystansie Ironman, wygrywa Herbalife Triathlon Gdynia 2014

Start Herbalife Triathlon Gdynia 2014

Zawodnicy pływają w Zatoce Gdańskiej

Czołówka na trasie rowerowej w Gdyni w 2013 roku

Go Team Herbalife! Doping kibiców to jeden z największych atutów imprezy.

Strefa mety Herbalife Triathlon Gdynia 2014

Finisz Ukraińca, Antona Blokhina

Strefa zmian w Gdyni

Pamiątkowe medale z 2013 roku

Zawodnik na trasie biegowej w Suszu

Tomasz Karolak finiszuje w swoim triathlonowym debiucie

Ambasadorzy imprezy podczas treningu na Majorce

Paulina Sykut i Maciej Dowbor podczas sesji podwodnej

Tłum kibiców przy wyjściu z wody w Suszu

Zawodnicy na trasie rowerowej w Suszu

Konferencja prasowa Herbalife Triathlon 2012

Ambasadorzy Herbalife Triathlon 2013

Kraksa na trasie rowerowej

Zawodnicy na trasie biegowej w Gdyni

Rywalizacja w wodzie

Ewa Bugdoł na mecie w Gdyni w 2013 roku

Tłum kibiców i radość z dotarcia do mety

Efektowny finisz Roberta Rozmusa w 2013 roku

Borys Szyc ostatnie metry pokonuje ze swoją córką

Koncert Reni Jusis

Tomek Karolak i Borys Szyc na mecie

Wywiad z dyrektorem zawodów, Piotrem Netterem

Przed startem Herbalife Triathlon Gdynia 2013

Strefa zmian w Suszu

Potworne zmęczenie zawodnika na mecie

Tłumy kibiców gratulują trójce zwycięzców Herbalife Triathlon Gdynia 2014































Klient: projekt własny
Okres: 2009 - 2014
Zakres obowiązków Sport Evolution:
- planowanie koncepcyjne i kosztorysowanie;
- fundraising i sponsoring - w tym: sponsor strategiczny;
- kompleksowa organizacja zawodów, w tym pozwolenia administracyjne;
- kontraktowanie zawodników zagranicznych;
- obsługa uczestników zawodów;
- planowanie i realizacja kampanii reklamowych;
- patronaty medialne;
- public i media relations;
- organizacja konferencji prasowych;
- umowy z celebrytami - ambasadorami zawodów;
- przygotowanie i obsługa strony internetowej oraz profilu Facebook projektu;
- organizacja strefy ekspozycyjnej i sprzedaż stoisk komercyjnych;
- inne.
Rezultaty:
- wprowadzenie imprezy do serii IRONMAN 70.3;
- 10-krotny wzrost frekwencji w latach 2009-2013;
- umowy ambasadorskie z takimi gwiazdami, jak: Piotr Adamczyk, Tomasz Karolak, Bartłomiej Topa, Łukasz Grass, Paulina Sykut, Magdalena Boczarska, Maciej Dowbor, Marcin Dorociński, Maciej Stuhr, Robert Rozmus, Borys Szyc, Piotr Kraśko, Katarzyna Glinka, Karolina Gorczyca i Małgorzata Foremniak;
- udział w zawodach światowej czołówki triathlonowej, w tym rekordzisty świata na dystansie Ironman - Andreasa Raelerta;
- pozyskanie sponsora strategicznego - Herbalife;
- umowy sponsorskie z Giant, Timex, Asics, Reebok, Tri-magic, EUCO, Lion's Bank i wieloma innymi partnerami;
- współpraca patronacka z TVP Sport, Trójką Polskie Radio, Men's Health, Sport.pl i innymi mediami o zasięgu ogólnopolskim i regionalnym;
- ponad 7 mln widzów relacji telewizyjnych z Herbalife Triathlon 2012;
- 3 mln zł wartości ekwiwalentu reklamowego publikacji medialnych w 2012 roku;
- wprowadzenie triathlonu do "mainstreamu" - w mediach i wśród sportowców-amatorów.