GFNY Polska
GFNY to zrodzona w Nowym Jorku globalna seria wyścigów kolarskich dla amatorów, organizowanych na najwyższym światowym poziomie. W 2018 roku po raz pierwszy dotarła do Polski. Sport Evolution jest wyłącznym licencjobiorcą GFNY.

Wyróżnikiem GFNY Polska jest niezwykle urokliwa i zielona trasa wyścigu

Grupa kolarzy GFNY Polska na kaszubskiej trasie

Trasa wyścigu jest mocno pofałdowana

Zielone koszulki GFNY - globalny wyróżnik serii

Piotr Wadecki i Zenon Jaskuła - legendy polskiego kolarstwa na GFNY Polska

Wyścig bez selfie się nie liczy!

Bo kolarstwo to przecież sport drużynowy :)

Zadowolony uczestnik GFNY Polska - mission complete

Grupa zawodników na trasie wyścigu

Lidia i Ulrich Fluhme - założyciele serii GFNY

Skrzydeł kolarzom dodawał Red Bull

Kolarze grupy CCC Sprandi Polkowice pełnili rolę pacemakerów












Klient: projekt własny
Okres: 2018 -
Zakres odpowiedzialności agencji:
- pozyskanie licencji na organizację zawodów GFNY w Polsce;
- planowanie koncepcyjne i logistyczne;
- kosztorysowanie i fundraising - w tym: środki publiczne i sponsoring;
- pozyskanie wszelkich wymaganych pozwoleń administracyjnych;
- opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji projektu, w tym: mediaplan, patronaty medialne, public relations, email marketing, konferencje prasowe, press releases, inne;
- kompleksowa produkcja eventu w zgodzie z najwyższymi standardami serii GFNY.
Rezultaty:
- pozyskanie strategicznego wsparcia ze strony miasta Gdynia;
- kilkuset zawodników w pierwszej edycji zawodów;
- udział zawodników z 18 krajów świata - co 9 uczestnik przyjechał z zagranicy;
- wytyczenie dwóch w pełni wyłączonych z ruchu tras o długości 134 km i 80 km;
- start i meta na Skwerze Kościuszki w Gdyni;
- zakontraktowanie Zenona Jaskuły jako ambasadora imprezy;
- przeprowadzenie pierwszych w Polsce badań antydopingowych na imprezie kolarskiej dla amatorów;
- gościnny udział w imprezie Piotra Wadeckiego i kolarzy grupy CCC Sprandi Polkowice;
- organizacja GFNY Kids na Skwerze Kościuszki;
- bogaty pakiet startowy: profesjonalna koszulka kolarska, bidon, worek na buty, inne;
- przygotowanie kolekcji merch GFNY Polska, w tym także brandowana Kawa Dla Kolarzy;
- realizacja kampanii społecznej pod hasłem "Ktoś czeka na mnie w domu", promującej bezpieczne zachowanie kierowców wobec kolarzy;
- pozyskanie patronów medialnych: Szosa, AkademiaTriathlonu.pl, Dziennik Bałtycki, trojmiasto.pl, Radio Gdańsk, Multikino, NaSzosie.pl, Velonews.pl, Stroer;
- szeroka kampania promocyjna za granicą - Facebook, newslettery, obecność na targach, press releases, influencer marketing;
- krajowa kampania reklamowa o wartości 110.000 PLN netto;
- szeroka kampania outdoorowa i za pośrednictwem sieci sklepów Decathlon;
- blisko 0,5 mln złotych zweryfikowanego AVE publikacji medialnych o imprezie;
- pozyskanie partnerów komercyjnych: Decathlon, Red Bull, Cisowianka, Shimano Service Center, Lech Free, BMG Goworowski, Kawa Dla Kolarzy.