DOZ Maraton Łódź
Od 2011 roku skutecznie odbudowujemy prestiż i renomę łódzkiego maratonu. W tym czasie impreza otrzymała status IAAF Silver Label Road Race oraz została gospodarzem mistrzostw Polski kobiet w maratonie. W 2017 roku ogłosiliśmy DOZ Maraton Łódź "najgłośniejszym maratonem w Polsce".

Multimedialna meta maratonu w Atlas Arenie

Takiego finiszu się nie zapomina!

Maraton nie może ominąć ulicy Piotrkowskiej w Łodzi

Unikalny, pamiątkowy medal z "Najgłośniejszego maratonu w Polsce"

Yared Shegumo, wicemistrz Europy w maratonie, na mecie w Atlas Arenie

Oto "Dozia" - maskotka imprezy

Tłum biegaczy rusza na trasę długości 42,195 km - ŁM DOZ 2011

Na starcie w 2011 roku

Wejście na żywo w TVP

Multimedialna meta maratonu w Atlas Arenie

Multimedialna meta w Atlas Arenie

Karolina Jarzyńska walczy o rekord Polski w maratonie kobiet

Dekoracja kobiet w 2013 roku

Strefa masażu

Medale dla uczestników ŁM DOZ 2013

Expo Run&Fun podczas ŁM DOZ 2014

Tablica z nazwiskami wszystkich uczestników ŁM DOZ 2014

Uczestnik Omegamed Kids' Run z pamiątkowym medalem

Równoległy start maratonu i ALE 10k Run

Pamiątkowe medale dla uczestników ALE 10k Run

Jeden z punktów kibicowania na trasie biegu

Zbigniew Bródka podczas ŁM DOZ 2014

Elita sportowa dopinguje podczas biegu śniadaniowego

Nie ma to jak pamiątkowy medal dla najmłodszych uczestników

Dekoracja na głównej scenie w Atlas Arenie to duże przeżycie

Prezentacja elity sportowej DOZ Maratonu Łódzkiego z PZU 2015

Mistrzyni Polski, Monika Stefanowicz, wyjechała z Łodzi nowym Fordem Fiestą

Bo w gruncie rzeczy chodzi o czas... :)

Biegacze na krótko po starcie

Maratońska rzeka na ulicach Łodzi

Uczestnicy akcji "Firmy na maraton" pomagają na punkcie odżywiania

"Muzyczna" koszulka maratonu w 2017 roku

Mieć cel i go osiągnąć! :)

Centrum Zarządzania Kryzysowego - najważniejsze miejsce w czasie imprezy


































Klient: Stowarzyszenie Dbam o Zdrowie / DOZ S.A.
Okres współpracy: 2011 - 2018
Zakres obowiązków Sport Evolution:
- planowanie koncepcyjne i budżetowanie imprezy;
- planowanie logistyczne, wytyczenie trasy itp.;
- współpraca z władzami miejskimi;
- uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń administracyjnych;
- zbudowanie i zarządzanie lokalnym zespołem organizacyjnym;
- kompleksowa organizacja techniczna i logistyczna, w tym m.in.: zapewnienie niezbędnej infrastruktury, współpraca z podwykonawcami, zabezpieczenie trasy, współpraca ze służbami porządkowymi, przeprowadzenie biegu maratońskiego;
- kompleksowa obsługa uczestników zawodów;
- zaplanowanie i realizacja mediaplanu;
- public i media relations, w tym: patronaty medialne, press releases, konferencje i briefingi prasowe, inne;
- inne działania promocyjne projektu;
- pozyskiwanie partnerów i sponsorów imprezy;
- opracowanie Key Visualu, kreacje graficzne i produkcja wszelkich materiałów reklamowych;
- przygotowanie i bieżące prowadzenie strony internetowej imprezy;
- kontraktowanie i obsługa elity sportowej zawodów, w tym zawodników zagranicznych;
- inne.
Rezultaty współpracy:
- tytuł "Maraton Roku 2011" w głosowaniu użytkowników portalu MaratonyPolskie.pl;
- pierwszy bieg uliczny w Polsce z certyfikatem IAAF Silver Label Road Race;
- odbudowa i wzmocnienie wizerunku łódzkiego maratonu;
- uruchomienie programów społecznych: "Biegam - pomagam", "Mistrz Kibicowania" i "Firmy na maraton";
- udział w maratonie czołowych zawodniczek i zawodników z Polski i zagranicy;
- najlepszy wynik w maratonie kobiet na polskiej ziemi - Karolina Jarzyńska (2013);
- patronaty medialne, m.in.: TVP Sport, Men's Health, Dziennik Łódzki, Runner's World, Bieganie.pl, MaratonyPolskie.pl, Radio Wawa, Sport.pl;
- unikalna, multimedialna meta w Atlas Arenie;
- 100 tys. unikalnych użytkowników strony www.lodzmaraton.pl w okresie promocji w 2014 roku;
- prawie 10 mln widzów telewizyjnych relacji z maratonu w 2012 roku;
- ponad 1400 publikacji medialnych dot. DOZ Maratonu Łódzkiego z PZU 2015;
- 4,24 mln wartości ekwiwalentu reklamowego publikacji medialnych o DOZ Maratonie Łódzkim z PZU 2015 - w tym: 2,35 mln wartości publikacji z ekspozycją logo DOZ.pl i 1,95 mln wartości publikacji z ekspozycją logo PZU;
- 4-krotny wzrost AVE w okresie 2012-2015;
- 4-krotny wzrost frekwencji w latach 2011 - 2014;
- Piotr Rogucki dyrektorem artystycznym maratonu w 2017 roku;
- "Najgłośniejszy maraton w Polsce" z 26 punktami z muzyką "na żywo" na trasie;
- 13500 fanów w portalu Facebook i łączny zasięg postów bliski 3,4 mln osób w okresie promocji w 2017 roku.