Decathlon Targówek - akcja promocyjna

Sklep Decathlon na warszawskim Targówku zmieniał w 2010 roku lokalizację, przenosząc się z Parku Handlowego Targówek na drugą stronę Trasy Toruńskiej. Agencja Sport Evolution zrealizowała kampanię reklamową informującą o przeprowadzce sklepu, a także zorganizowała drobne atrakcje dla pierwszych klientów nowej placówki.

Klient: Decathlon Targówek

Okres współpracy: 2010

Zakres odpowiedzialności Sport Evolution:

  • zaplanowanie i realizacja niestandardowych działań reklamowych, towarzyszących tradycyjnej kampanii outdoorowej, prasowej i radiowej;
  • zorganizowanie atrakcji dla klientów sklepu w pierwszych tygodniach po jego otwarciu.

Rezultaty współpracy:

  • realizacja kampanii reklamowej na obiektach sportowych zlokalizowanych w rejonie będącym "targetem" sklepu;
  • realizacja kampanii ambientowej na głównych skrzyżowaniach w rejonie Decathlonu Targówek;
  • organizacja "Dziesięcioboju Decathlon" dla klientów, wykorzystującego sprzęt sportowy dostępny w sklepie;
  • zatrudnienie zewnętrznych Ekspertów Decathlon - zespołu wykwalifikowanych trenerów/instruktorów z różnych dziedzin sportu, stanowiących wsparcie sprzedaży w pierwszych tygodniach działania sklepu;
  • zatrudnienie "sportowych Mikołajów", samplujących upominki dla dzieci i zachęcających do udziału w zabawach i pokazach na terenie sklepu;
  • organizacja pokazów różnych dyscyplin sportowych z udziałem profesjonalnych trenerów, zawodników i członków klubów sportowych.