Bieg Ursynowa
Bieg Ursynowa od lat jest żelaznym punktem w kalendarzu imprez biegowych w Warszawie. Najszybsza "piątka" w Polsce ma rangę Otwartych Mistrzostw Polski w biegu ulicznym na dystansie 5 km.

Marka RUCH została sponsorem tytularnym imprezy w 2014 roku

Miasteczko LOTTO Biegu Ursynowa w 2013 roku

W zawodach biorą udział zawodowi biegacze z Polski i zagranicy

Dominika Nowakowska broni tytułu Mistrzyni Polski w 2013 roku

W latach 2010-2011 biegowi towarzyszył wyścig na rolkach

Henryk Szost prowadzi grupę biegaczy w 2012 roku

Zwycięzca na mecie Interrun Biegu Ursynowa 2010

Rolkarze przed metą

Tłum biegaczy-amatorów na ursynowskiej Al. KEN

Branding sponsorów i relacja "na żywo" z biegu - rok 2013

Na linii startu w 2013 roku...

...i rok wcześniej

4move dla wszystkich uczestników biegu

Biuro zawodów w Ratuszu Ursynowa

Zawodnikom kibicuje maskotka dzielnicy - Ursynek

Ostatnie chwile przed startem w 2014 roku

Uczestnicy Biegu Ursynowa - RUCH po Zdrowie

Puchary dla zwycięzców biegu

Iwona Lewandowska ze złotym medalem mistrzostw Polski w 2014 roku

Animacje dla najmłodszych

Pamiątkowy medal z 2014 roku





















Klient: Urząd Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy
Okres współpracy: 2007 - 2014
Zakres obowiązków Sport Evolution:
- planowanie i kosztorysowanie;
- pozyskanie sponsorów i partnerów imprezy, w tym: sponsorzy strategiczni;
- kompleksowa organizacja techniczna i logistyczna zawodów;
- współpraca z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki;
- kontraktowanie elity sportowej biegu;
- obsługa uczestników zawodów;
- przygotowanie i prowadzenie strony internetowej i profilu Facebook imprezy;
- planowanie i realizacja kampanii reklamowych;
- patronaty medialne i public relations;
- oprawa zawodów, w tym spiker i atrakcje dla kibiców;
- inne.
Rezultaty współpracy:
- uzyskanie rangi Otwartych Mistrzostw Polski w biegu ulicznym na dystansie 5 km, pod patronatem PZLA;
- udział w zawodach najlepszych polskich biegaczy ulicznych oraz zawodników z zagranicy;
- sponsoringi strategiczne: Intersport, LOTTO, RUCH;
- pozyskanie sponsorów, m.in.: ActiveJet, New Balance, 4move, Magnesia;
- patronaty medialne, m.in.: TVP Warszawa, Radio Wawa, Bieganie.pl, Maratonczyk.pl, Stroer, NaszeMiasto.pl;
- 7-krotny wzrost liczby uczestników w latach 2008-2013;
- 30 000 odwiedzin strony internetowej biegu w ciągu 2 miesięcy w 2013 roku.