AZS AWF Warszawa - obsługa PR
Przez 3 miesiące prowadziliśmy wspierające działania PR dla klubu AZS AWF Warszawa. Pomimo krótkiego okresu współpracy, przyniosła ona wymierne efekty.

Publikacji informacji prasowej o Akademii Mistrzów - Onet.pl

Tomek Majewski wpisuje się do pamiątkowej księgi szkoły

W kolejce po autograf mistrza olimpijskiego

Pierwszy telewizyjny wywiad podczas Akademii Mistrzów

Tomek Majewski i uczniowie szkoły

Spotkanie ze szczypiornistkami AZS AWF Warszawa

Pamiątkowe zdjęcie z zawodniczkami

Relacja w portalu ŻycieWarszawy.pl








Klient: AZS AWF Warszawa
Okres współpracy: październik - grudzień 2010
Zakres obowiązków Sport Evolution:
- wzmocnienie wizerunku klubu AZS AWF Warszawa jako klubu bliskiego mieszkańcom stolicy, ale wychowującego gwiazdy polskiego, a nawet światowego sportu;
- planowanie i redagowanie informacji prasowych;
- redagowanie newsów na stronę internetową klubu;
- wysyłka informacji prasowych do grupy wyselekcjonowanych dziennikarzy lokalnych i krajowych;
- regularne kontakty z mediami;
- inne akcje PR.
Rezultaty współpracy:
- przygotowanie i wysyłka 15 informacji prasowych w ciągu 3 miesięcy;
- kilkadziesiąt publikacji medialnych, m.in. w Sport.pl, Onet.pl, Fit.pl. Eurosport.pl, Aktywni.pl, Radiu ESKA i Życiu Warszawy;
- rozmowa ze szpadzistkami klubu na antenie Superstacji;
- pokazy sekcji klubowych (rugby, piłka ręczna, szermierka, wioślarstwo, zapasy) w sklepie Decathlon Targówek - dotarcie nawet do 80 000 osób;
- organizacja akcji "Świąteczna akcja AZS AWF Warszawa";
- stworzenie projektu Akademii Mistrzów AZS AWF Warszawa - spotkanie w warszawskich szkołach z Tomaszem Majewskim i szczypiornistkami AZS AWF Warszawa;
- materiały telewizyjne w TVP Info, TVP Warszawa, TVP Lublin i TVP 2.