Adidas - akcje promocyjne w Intersport i GO Sport

Marka adidas dwukrotnie powierzyła naszej agencji organizację promocyjnych akcji prosprzedażowych w sieciach handlowych. W 2011 roku akcja miała miejsce w sklepach Intersport, natomiast rok później odbyła się w sieci GO Sport.

Klient: adidas

Okres współpracy: 2011 - 2012

Zakres obowiązków Sport Evolution:

  • skosztorysowanie realizacji projektu wg przesłanego przez Klienta briefu;
  • rekrutacja ekspertów futbolowych adidas do sklepów GO Sport i Intersport;
  • pomoc w szkoleniu ekspertów;
  • planowanie i kontrola pracy ekspertów w sklepach;
  • zaplanowanie i realizacja mediaplanu akcji;
  • redagowanie i wysyłka informacji prasowych;
  • realizacja konkursu biletowego EURO 2012 podczas akcji w GO Sport;
  • raportowanie sprzedaży;
  • opracowanie raportów z akcji - feedback ekspertów adidas.

Rezultaty współpracy:

  • sprzedaż 760 par butów objętych promocją podczas akcji w Intersport (4 weekendy);
  • sprzedaż ponad 400 par butów objętych promocją podczas akcji w GO Sport (4 weekendy);
  • kampanie reklamowe akcji w sieci GO Sport w takich portalach, jak: PrzegladSportowy.pl, Legia.net, Wprzerwie.pl, 90minut.pl, 2x45.com.pl, Legionisci.com, inne;
  • łącznie ponad 22 mln odsłon bannerów reklamowych akcji;
  • ponad 200 zaangażowanych uczestników konkursu biletowego EURO 2012.