Adidas - akcje promocyjne w Intersport i GO Sport
Marka adidas dwukrotnie powierzyła naszej agencji organizację promocyjnych akcji prosprzedażowych w sieciach handlowych. W 2011 roku akcja miała miejsce w sklepach Intersport, natomiast rok później odbyła się w sieci GO Sport.

Klient: adidas
Okres współpracy: 2011 - 2012
Zakres obowiązków Sport Evolution:
- skosztorysowanie realizacji projektu wg przesłanego przez Klienta briefu;
- rekrutacja ekspertów futbolowych adidas do sklepów GO Sport i Intersport;
- pomoc w szkoleniu ekspertów;
- planowanie i kontrola pracy ekspertów w sklepach;
- zaplanowanie i realizacja mediaplanu akcji;
- redagowanie i wysyłka informacji prasowych;
- realizacja konkursu biletowego EURO 2012 podczas akcji w GO Sport;
- raportowanie sprzedaży;
- opracowanie raportów z akcji - feedback ekspertów adidas.
Rezultaty współpracy:
- sprzedaż 760 par butów objętych promocją podczas akcji w Intersport (4 weekendy);
- sprzedaż ponad 400 par butów objętych promocją podczas akcji w GO Sport (4 weekendy);
- kampanie reklamowe akcji w sieci GO Sport w takich portalach, jak: PrzegladSportowy.pl, Legia.net, Wprzerwie.pl, 90minut.pl, 2x45.com.pl, Legionisci.com, inne;
- łącznie ponad 22 mln odsłon bannerów reklamowych akcji;
- ponad 200 zaangażowanych uczestników konkursu biletowego EURO 2012.