5150 Triathlon Series Warsaw
Triathlon w sercu stolicy! Od 2016 roku organizujemy 5150 Warsaw - zawody triathlonowe na dystansie olimpijskim, licencjonowane przez World Triathlon Corporation.

Jedna z zawodniczek na początku etapu pływackiego

Start zawodników PRO - rok 2017

Zawodnicy wbiegają do wody, w tle przystań

Trasa rowerowa wiodła z popularnego "Zegrza" na Plac Teatralny w Warszawie

Zawodnicy mają na trasie fantastyczne warunki do szybkiej jazdy

Zawodnicy na trasie rowerowej

Triathlon w samym sercu dużej metropolii to wyjątkowe przeżycie

Brytyjczyk Elliott Smales w drodze po zwycięstwo - rok 2016

Zawodnicy zmierzyli się m.in. z ulicą Karową

Ulica Karowa - cd.

Krakowskie Przedmieście opanowane przez triathlonistów

Na kibiców zawsze można liczyć :)

Ostatnie metry przed metą...

...zlokalizowaną u stóp Opery Narodowej

Pamiątkowe medale dla finisherów

Podium mężczyzn - rok 2017

Hasło "Triathlon w samym sercu stlicy" nie wzięło się znikąd :)

Malownicza trasa biegowa poprowadzona Krakowskim Przedmieściem

W 2017 roku do programu imprezy dołączyły sztafety

Na takie zdjęcia zawsze czekamy :)

Ostatni zawodnicy również mogą liczyć na gorący doping!

Wodę na zawodach zapewnia Cisowianka :)






















Klient: projekt własny
Okres: 2016 -
Zakres obowiązków Sport Evolution:
- negocjacje i pozyskanie licencji World Triathlon Corporation na organizację zawodów z serii 5150 Triathlon Series;
- planowanie koncepcyjne i kosztorysowanie;
- fundraising i sponsoring;
- kompleksowa organizacja zawodów, w tym wyjątkowa skomplikowany proces pozyskania wszelkich niezbędnych pozwoleń administracyjnych;
- kompleksowe wdrożenie standardów organizacyjnych World Triathlon Corporation;
- kompleksowa obsługa zawodników;
- planowanie i realizacja szerokiej kampanii marketinowej;
- public i media relations, w tym konferencje prasowe i press releases;
- patronaty medialne;
- przygotowanie i obsługa strony internetowej www.5150warsaw.com;
- działania w social media;
- promocja zagraniczna;
- codzienna współpraca z globalnym teamem IRONMAN (World Triathlon Corporation);
- inne.
Rezultaty:
- ponad 1300 zarejestrowanych uczestników - jeden z największych eventów 5150 Triathlon Series na świecie;
- 96,2% uczestników poleciłoby start w imprezie swoim znajomym, wg ankiety IRONMAN po drugiej edycji wydarzenia;
- sprawna i bezpieczna organizacja zawodów pomimo wyjątkowo trudnej logistyki, z uwagi na organizację etapu pływackiego w Zalewie Zegrzyńskim, a następnie jazdy rowerem do Warszawy i etapu biegowego w samym centrum miasta;
- podpisanie umów sponsoringowych z takimi markami, jak: Enea, PowerBar, Giant, Lech Free, Aqua Sphere, New Balance;
- pozyskanie silnych patronów medialnych: TVP Sport, WP.pl, RMF FM, Interia.pl, Radio Eska, AMS, AkademiaTriathlonu.pl, Magazyn Bieganie, bikeBoard;
- ponad 950 publikacji mediowych o wydarzeniu w 2019 roku;
- ponad 2,04 mln PLN netto wartości AVE publikacji mediowych;
- 1,1 mln PLN netto wartości ekspozycji marki Enea (sponsor tytularny) w publikacjach medialnych w 2018 roku;
- udział w imprezie licznej grupy polskich celebrytów;
- aktywna promocja zagraniczna na rynkach Europy zachodniej i rynkach wschodnich (m.in. portal swim.by, niemiecki Triathlon Magazin, obcojęzyczne posty sponsorowane Facebook, inne).